Wednesday, August 7, 2013

Guna Akal

Gila lama aku tak ngupdate kek sini. Sebabnya? Sebabnya aku dah tak tau nak bebel apa kat sini. Jadi akti aktif kat blog sebelah sana. Nun jauh dari kehidupan aku yang sebenarnya. Bahagia dengan kehidupan yang dicipta atas kertas kosong nan maya, berbanding dengan hidup sendiri. 

Nantilah uols, banyak yang aku nak bebel kat sini. Perlahan-lahan. Cuma, hari ni aku rasa sangat terpanggil nak nulis di blog aku yang memang sendu mengenai satu video yang aku tengok di wall rakan FB. Sungguh, tak tau nak habak cemana-lah. 

Korang tengok, korang tau. Malas nak menyalak lelebih. Cuma satu aje yang aku ingatkan diri sendiri bila tonton tadi. Bayangkan aku jadi anak-anak yatim yang terima 'pemberian' indah begitu, agak-agak apa aku nak rasa?

Ohhh, terima kasih sesungguhnya atas pemberian orang-orang yang baik hati ni. Tak terbalas rasanya. Cenggitu? Puih.

Sini uols : Pakaian Terbuang yang Diberi Kepada Anak Yatim

No comments:

Post a Comment

apa kata anda?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...