Monday, November 21, 2011

:: Novelis Ian Iftirasy ::


Ian Juliana - Sisa Sebuah Cinta

sinopsis :

Luka lama berdarah kembali apabila Ahmad Firasz kembali dalam hidup Renda . Kisah hitam yang disimpan kejap dalam kamus hidupnya kini terbongkar dek pengetahuan keluarga Ahmad Firasz. Kerana terpaksa , Renda dan Ahmad Firasz hidup bersama .

Namun , ikatan pernikahan yang terbina tidak membawa apa-apa makna dalam kehidupan kedua-dua insan ini sebelum Ahmad Firasz mengetahui kebenaran kisah hitam yang dialami oleh Renda . Terbit rasa bersalah tterhdapa Renda . Bagi melihat kebahagiaan Renda , dia telah mengambil keputusan untuk melepaskan Renda.

Namun, tanpa pengetahuan Ahmad Firasz , keputusannya itu telah menghancurkan hati Renda yang telah mula menerimanya dalam hidupnya. Kerana kecewa , Renda pergi membawa diri ke Perancis . Di sanalah dia memulakan hidup baharu sehingga menemukannya dengan Raihan Hasyri , insan yang sangat menyayanginya . Namun , mampukah kebahagiaan itu kekal dalam hidupnya ? Apakah lagi yang dihadapi oleh Renda ?



****


Untuk melanggan on-line bakal berada di pasaran sila klik

atau , untuk membaca sedikit sisa sebuah cinta , bolehlah pergi ke blog NOVELIS
ini !



P/s : seronok dapat kenal dengan kak Ian . kakak yang baik ! okie dokie , ^.^ v






2 comments:

  1. Ok,
    jom sepseptom dengan akak!
    thanks!
    =)

    ReplyDelete
  2. okeh , sep sep sep tom tom tom ! air pasang malam surut pukul lima . Nyonya bangun pagi siram siapa yang degil ! eheheheh !

    no hal kak , promosi rakan penulis ! :)

    ReplyDelete

apa kata anda?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...